کارت ویزیت مشاور املاک طرح 528

212
خرید

35000
تومان

طرح کارت ویزیت املاک لایه باز طرح 528 در طرح دو رو برای چاپ کارت ویزیت لمینت برای مشاورین املاک و بنگاه معاملاتی کار شده است، طرح کارت ویزیت در رنگ بندی نارنجی، سفید و مشکی کار شده و شامل لوگو خانه می باشد.

این طرح  فرمت لایه باز psd کار شده و قابل ویرایش می باشد، رنگ بندی طرح، فونت فارسی نوشته شده و چینش لایه ها قابل ویرایش می باشد ، لایه های طرح بصورت تفکیک شده و مجزا گروپ بندی شده است.

توضیحات کارت ویزیت مشاور املاک طرح 528:

  • فایل psd با لایه بندی کاملا استاندارد
  • فونت فارسی مناسب و استاندارد
  • استفاده از تصاویر املاک
  • رنگ بندی روشن همراه رنگ نارنجی
  • خطوط برش چاپ نيز در فايل طرح رعايت شده است.

محتوای طرح مناسب چاپ افست و دیجیتال می باشد، رنگ بندی طبق اطلس رنگ افست تنظیم شده و خطوط برش چاپ و کیفیت چاپ رعایت شده است.

با توجه به کیفیت بالای طرح می توانید از لایه های طرح برای طراحی بنر تابلو مشاور املاک و طرح تراکت بنگاه معاملاتی استفاده کنید.

طرح کارت ویزیت مشاور املاک برای چاپ کارت ویزیت لمینت افست و دیجیتال در جنس های لمینت براق ، مات و برجسته و جنس های مخملی طراحی شده است، طرح کارت ویزیت مشاور املاک طرح 528 با رنگ بندی نارنجی به همراه تصویر خانه و ساختمان در رو و پشت طرح و پترن دایره و المان نور طراحی شده است.

طرح کارت ویزیت کار شده مناسب فرم بندی عمومی چاپخانه های کشور طراحی شده و محتوای طرح از نظر اصول رنگ بندی ، سایز و کیفیت و خطوط برش پس از چاپ مطابق با استاندارد ها و قوانین چاپ می باشد.

برای سفارش طرح موردنظرتان کافیست بر روی عکس کلیک کرده و گزینه خرید محصول را انتخاب کنید. با خرید محصول، طرح موردنظرتان با بالاترین کیفیت برای چاپ در اختیارتان قرار می‌گیرد.

212
خرید

35000
تومان

ابعاد

6cm * 9cm

طراح

رنگ

سفید, سیاه, نارنجی

نوع فایل

PSD

  1. نگین

    قرمزشم داره تو فایل ها؟

    • علی پیرزاده (خریدار محصول)

      طرح کارت ویزیت به صورت لایه باز ارائه شده و به هر رنگی که بخواین میتونین به راحتی تغییر بدین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *